"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

09.12.2016

Peter Hohl, mendime...

Paratë mund të bëjnë njeriun vërtetë të lumtur, nëse i jepen kur ai ka nevojë urgjente. Por nëse njeriu dëshiron të bëhet më i lumtur, vazhdimisht me më shumë para, një ditë do të jetë i zhgënjyer, si ai njeri, që dëshiron ta rrisë shuarjen e etjes, duke pirë sa më shumë.”

Zemërimi është si acidi. Ai shkatërron enën në të cilën gjendet.”
Asnjë gjeneral nuk do t’i binte në mend herë pas here të sulmojë aleatë e vet. Pse bëjnë këtë bashkëshortët me aq shumë pasion?”

Nëse dikush ndjehet i fyer, pse unë nuk bëj atë çfarë ai dëshiron, atëherë unë zgjedh fyerjen. “
Një sasi e mirë e dyshimit në vetvete, është gjithmonë një shenjë e inteligjencës më të madhe.”
Njeriu ka shumë probleme sepse është prodhuar nga punëtor i pakualifikuar.”
Michelangelo thoshte: "Davidi ishte që nga fillimi në bllokun e mermerit, unë vetëm kam hequr atë që nuk kishte vendin aty." Hiq nga një problem çdo gjë të panevojshme – ajo që mbetet, është shansi.”

Njerëzi kanë më shumë frikë nga e panjohura se sa nga e rrezikshmja, prandja nuk kanë besim tek emigrantët, por ulen të dehur në makinë.”
Po, disa gjëra që i kam bërë shumë vonë, kam mundur t’i bëjë më heret, por pastaj, ato që i kam bërë shumë herët, do t’i ishte dashur t’i bëjë shumë vonë. “
Ndonjëherë duhet të marrin një vendim në mes dy vendimeve të gabueshme.“

Madje as zoti nuk i ka rritur fëmijët e vet, por ka lejuat të rriten ata vet.”
Derisa unë vrapoj pas fatit, ai nuk do të më zërë kurrë.”
Mua më ngrihen flokët përpjetë, kur dëgjoj njerëzit duke thënë se ekziston vetëm një e vërtet dhe se ata qenkan ata që posedojnë atë.”

Unë nuk kam kohë“, është gjithmonë gënjeshtër. Çdo njeri ka çdo ditë nga 24 orë dhe ai i përdorë për ato që mendon se janë të rëndësishme për të. Kush thotë nuk kam kohë, ai thotë, “Unë nuk kam dëshirë!”
Çdo njeri ka të drejtë të sillet, ashtu si sillet ai, por çdo njeri ka të drejtë të reagojë, ashtu si reagon ai.”
Kush dëshiron të ndërtoj në lartësi duhet pikësëpari të gropojë në thellësi.”

Peter Hohl, shkrimtar, publicist dhe botues gjerman, i lindur në Karlsruhe në vitin 1941.

Libra nga Lis Bukuroca


Shtatë parimet e dashurisëHijedritat e jetësDie Asylbewerber, komedi gjermanisht  


Kuptimi i jetës  te amazon *, Kuptimi  jetës te lulu **, Letër burrave (I )te amazon

Letër burrave (I) te lulu, Letër burrave (II) te amazon, Letër burrave (II) te lulu

Ngjyrat e dashurisë te amazon, roman vetëm për lexues të moshës madhore, 

Ngjyrat e dashurisë te lulu, roman vetëm për lexues të moshës madhore,