Sikur të dinin ata, se nuk dinë,
atëherë do të dinin pak, por aq sa duhet për të mësuar shumë, mirëpo, deri kur
ata të mendojnë, se janë më të dijshmit, dhe derisa ne t’ u dëshmojmë, se ata
janë më të padijshmit, ata do të zbaviten dhe tallen me dijen tonë të pakët,
kurse ne, do të skuqemi me padijen e tyre marramendëse! Kjo periudhë e
zbavitjes, talljes dhe turpit, imponon me forcë dhe përbuzje, zhvendosje
shtresash: Shkëmbim të pozitave në mes dijes dhe padijes. Dhe, kur padija të
jetë ngritur në sistem dhe të mbizotërojë dijen, ajo do të konstatojë krenare:
„Kurrë nuk kemi qenë më mirë!“
Ata kurrë nuk kanë qenë më mirë!
Ata kurrë më parë nuk kanë pasur
këto pozita!
Ata kurrë më parë nuk kanë pasur atë
pasuri
Ata kurrë më parë nuk kanë pasur
këtë imunitet!
Por, nuk janë armiq të dijes vetëm
ata në majë, mirëpo edhe ata rreth tyre. Ajo zogori, që pranon të punojë për ta,
që mendojnë se dinë tepër shumë dhe me qindra këshilltarë, synojnë të theksojnë
gatishmërinë për të mësuar akoma më shumë, por në fakt jo, sepse numri
argumenton injorancën e tyre teatrale, sepse, sikur të dëshironin dije, do të angazhonin
disa të dijshëm dhe jo një lukuni zvarranikësh antishtet dhe antidije!
Pra, sikur ata të dinin, se nuk
dinë, do të ishin aq shumë të mençur, sa do ta largonin veten nga pozita, por
meqenëse nuk dinë si duhet dhe sa duhet, ata nuk do të zbythen, përkundrazi, ata
do të gozhdojnë veten tutje nëpër karrige, duke qenë të bindur, se Sokrati,
ishte çoban, e ata filozofë! Kështu, jeta do të vazhdojë dhe ne, në vend se të
përvetësojmë dije të reja, do të humbim kohën dhe do të merremi me analizimin e
pallavrave të tyre, edhe atë, derisa ata të shtrihen nga mirëqenia, kënaqësia, përqeshja,
përbuzja dhe shpërfillja, kurse ne, të ngujuar dhe përtokë, nga turpi, nga
stigmatizimi, nga zhbërja e imazhit, nga uria dhe plogështia!
Sepse, kur ne nuk intervenojmë në
fatin tonë, fati huaj ndërhyn në tonin dhe na integrohet përdhunshëm në atë pak
sedër të mbetur! Kjo është jeta! Ose je ndërtues, ose pasojë kalimtare e saj!
- Po, Kefalos, bërtiti Sokrati, çfarë
është e drejtë (drejtësia)?
- Drejtësi është kur njeriu thotë të
vërtetën dhe kthen borxhin!
- Po nëse i ke marrë një shpatë hua
dikujt, a është e drejtë t‘i kthehet?
- Po, natyrisht, Sokrat!
- Po nëse ai njeri ndërkohë është
çmendur dhe me atë shpatë, ka ndërmend të vrasë dikë?
- Atëherë jo, thotë Kefalos, tashmë
i bindur, se nuk ishte e drejtë ajo, që ai dinte se ishte e drejtë universale!
Jo kur me atë drejtësi, mund të shkaktohet dëm!
Po sikur filozofi, - që dinte se nuk
dinte asgjë dhe që i bënte athinasit të flasin vet me vete,- të ishte gjallë,
do të kishte pyetur Dardanin:
- A është e drejtë të udhëheqin shtetin
ata që kontribuuan në lindjen e tij?
- Natyrisht, kanë rrezikuar jetën
për ato themele!
- Po nëse ata nuk dinë dhe me
mosdijen e tyre shkaktojnë dëme imazhit nacional, interesit publik, a është e
drejtë të prishin shtetin me guximin e djeshëm, ndërlidhur me injorancën e
sotshme?!
- Jo, nuk është e drejtë!
- E pra, nuk është gjithmonë e
drejtë merita e djeshme, të bartet në detyra të reja, sepse mosdija e sotshme, rrënon
ardhmërinë!
- E çfarë duhet bërë?
- Për ta shpëtuar heroin nga rrënimi
i veprës së vet, ai duhet të detyrohet të zbresë nga maja, ose, nëse ka arsye,
të arrestohet! Përndryshe, Kuvendi mbushet me rrugaçë dhe njerëz pa ndërgjegje,
pa sedër dhe pa dije elementare!
- Të arrestohet? Sokrat, je në vete?
Po! Dardan! Dje merituan lavdinë, ne
u brohoritëm, iu përkulëm me falënderime dhe mirënjohje, sot disa meritojnë
burgun! Si unë ekzekutimin, sepse kisha rrënuar bindjet e atëhershme dhe
tundoja rininë. Edhe pse nga 501 porotë, vetëm 31 arsyetuan akuzën e ngritur,
unë nuk iu nënshtrova gjykimit të popullit, por ndërgjegjes time, sepse kisha
shkelur ligjet në fuqi, prandaj, duhet t’i shpërblejmë me burg për t’i çliruar
jo nga armiku, por nga rrënimi i ndërgjegjes së vet, nga makutëria e tyre! Duhet
të çlirohen nga vetvetja e shtrembëruar, Dardan! Njeriut duhet t‘i jepet ajo që
i takon në jetë: Si lavdia, ashtu edhe burgu, përndryshe paaftësia në pozita me
përgjegjësi, shndërrohet në normë morale, gjegjësisht, në zakon! Prandaj, shpëto
shtetin dhe demokracinë nga atdhetarët e shpërfytyruar, shpëto disa atdhetarë nga
vetëvrasja etike dhe politike! Është çasti i fundit! Dërgoi në burg me
respektin më të madh, sepse disa, kanë merituar mirënjohjen dhe qelinë!
- Po nëse nuk kanë kohë të shfaqen në
burg!?
- Atëherë merri me makinë të Presidentit,
ose të Kryeministrit, ose me atë të Ministrit të Drejtësisë...
- E nëse thonë se tani nuk mund të
vijnë, se kanë një takim të rëndësishëm?
- Atëherë arresto gjyqtarin Dardan!
Shpëto edhe atë nga detyrimi për t’iu nënshtruar mosdijes, sepse mosefikasiteti
i gjykatës, dëshmon mosekzistimin e shtetit! Nesër ai gjyqtar, do të jetë
mirënjohës! Sepse kjo periudhë e talljes dhe turpit, imponoi me forcë dhe
përbuzje, zhvendosje shtresash: Shkëmbim të pozitave në mes dijes dhe padijes
trishtuese. Ngadhënjeu sedija mbi dijen, Dardan. Dhe, meqenëse padija u ngrit në
sistem dhe mbizotëron tërësisht dijen, madje kjo e fundit i shërben me
përkulje, në çdo vend udhëheqës, gjendet pakdija, ose injoranca absolute. Edhe
në gjykata, edhe në prokurori, edhe në administratë, edhe në Qeveri, edhe në
Presidencë. Kur shfaqen ato dukuri njëkohësisht, atëherë Kryeministri, mund të
pohojë: “Do të kisha dashur të kemi Qeveri me njerëz të paakuzuar!” Mos lejo të
vijë ai çast, sepse mu aty përfundon humori Dardan! Aty përfundon pushteti! Aty
mbaron shteti dhe ngrihet krimi në elitë politike!!!
- Ndien përzierje stomaku?
- Jo, po më merren mëndet vetëm...
----------------------------------------------------------------
LIBRA NGA LIS BUKUROCA TEK AMAZON
- Kuptimi i jetës
- Letër burrave I
- Letër burrave II
- Hijedritat e jetës, poezi 2010 - 2017
- Ngjyrat e dashurisë, roman, për lexues të moshës madhore
- Shtatë parimet e dashurisë, poezi
- Die Asylbewerber
LIBRA TE LULU
- Kuptimi i jetës
- Shtatë parimet e dashurisë, poezi
- Ngjyrat e dashurisë, roman, për lexues të moshës madhore
- Letër burrave (I)
- Letër burrave (II)
- Hijedritat e jetës, poezi 2010 - 2017