"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

03.04.2012

Profesor, as logjike e as legale!


Një student bie në provim në "Logjika dhe organizimi", por nuk pajtohet dhe i drejtohet profesorit:
" Profesor, Ju po më dënoni. A jeni në të vërtetë të vetëdijshëm me dëmin që po më shkaktoni?"
"Po, sigurisht, përndryshe nuk do të isha profesor!", përgjigjet ai.
"Mirë, unë po ju shtroj një pyetje", shtoi studenti ,"nëse përgjigjeni drejtë, unë do të marrë pesën time dhe do të shkoj në shtëpi, por nëse Ju nuk mund të përgjigjeni, atëherë më jepni një dhjetëshe ju lutem dhe këtu mbaron puna."
" Dakord.", tha profesori pa u menduar shumë.
"Çfarë është legale, por jo logjike, logjike, mirëpo jo legale dhe as logjike, as legale?", pyeti ai.
Profesori edhe pas një reflektimi të gjatë, mbeti pa përgjigje dhe i shkroi notën dhjetë, por menjëherë thirri studentin e tij më të mirë dhe i shtroi edhe atij të njëjtën pyetje.
Studenti u përgjigj aty për aty: " Profesor, Ju jeni 63 vjeç dhe i martuar me një grua 35 vjeçare, kjo është  legale, por jo logjike. Gruaja Juaj ka një dashnor 25 vjeçar, kjo është logjike, por jo legale. Dashnorit të gruas i dhat dhjetëshe, edhe pse ai nuk duhej ta kalonte provimin, kjo nuk është as logjike e as legale profesor." 


nga gjermanishtja Lis Bukuroca

Keine Kommentare: