05.04.2012

Profesori i psikologjisë


Duke dalë nga dera e amfiteatrit një student i psikologjisë pyet profesorin e vet : "Zoti profesor, si mund të konstatoni me siguri se pacienti është i çmendur?"
"Kjo është shumë e thjeshtë", u përgjigj profesori.
"Ne dërgojmë pacientin në një dhomë, ku gjendet një vaskë e madhe e mbushur plot me ujë. Aty i tregojmë atij tre gjësende: Një kovë, një filxhan dhe një lugë kafeje. Pastaj i drejtohemi pacientit dhe e pyesim: me cilin gjësend ai do ta kishte zbrazur vaskën."
 "Aha, " psherëtinë studenti, " e qartë, njerëzit normal, ata që nuk janë të çmendur mendoj, natyrisht se marrin kovën, kështu e zbrazin më shpejtë, sepse ajo është shumë më e madhe, kurse me filxhanin ose lugën e kafesë, do të zgjaste shumë."
 "Jo," ndërhyri profesori, "njerëzit normal i heqin tapën vaskës".



Dy profesorët

„Ah, ju qenkeni profesor Maieri! Sinqerisht, unë ju kam imagjinuar krejtësisht  ndryshe !", i thotë një profesor kolegut të tij, të cilin e takon për herë të parë.
"Mendonit se isha i vogël, i trashë  dhe shumë i shëmtuar, apo jo? ia ktheu profesori.
"Oh jo, zoti profesor, jo, përkundrazi; unë ju imagjinoja të madh, të hollë dhe të bukur!"



nga gjermanishtja Lis Bukuroca

Keine Kommentare: