"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

06.12.2013

Ju flet Nelson Mandela (1918-2013)

" Unë nuk kam lindur me uri për lirinë. Unë kam lindur i lirë - i lirë në çdo mënyrë që unë mund të njihja. I lirë për të ecur nëpër fushat pranë kasollës së nënës sime, i lirë për të notuar në lumin e kthejellët, që rrodhi nëpër fshatin tim, i lirë për të pjekur kallamboq nën yje dhe për të kalëruar ngadalë mbi shpinën e gjërë të buallit ( ... ) Vetëm atëherë kur mora vesh se liria e fëmijërisë sime ishte vetëm një iluzion dhe sa tashmë ma kishin grabitur atë, nisa të kem uri për lirinë." Mandela në autobiografinë e tij "Udha gjatë tek liria "
" Unë dija shumë mirë se shtypësi duhet të jetë poaq i lirë, sa edhe të shtypurit. Një person i cili ka rrëmbyer lirinë tjetrit, ai është i burgosur nga urrejtja e tij, ai është i ngujuar pas hekurave të paragjykimeve të tij dhe mendjengushtësisë. ( ... ) Kur kapërceva pragun e burgut, ky ishte misioni im: t'ua kthej lirinë njëkohësisht të shtypurit dhe shtypësit. " Mandela në autobiografinë e tij.
"Unë kam luftuar kundër dominimit të të bardhëve dhe kam luftuar kundër dominimit të të zinjëve . Ideale im më i shtrenjt është një shoqëri e lirë dhe demokratike, në të cilën të gjithë mund të jetojnë në harmoni me mundësi të barabarta. Unë shpresoj të kem jetë të mjaftueshme për të arritur këtë. Por nëse është e nevojshme, ky është një ideal për të cilën unë jam i gatshëm për të vdekur." Mandela në vitin 1964 në fjalimin e tij të mbrojtjes në të ashtuquajturin procesi-Rivonia.
" Unë kam një ndjenjë se të gjitha pjesët e trupit tim, mishi, gjaku, kockat, dhe shpirtit nuk janë asgjë më shumë se vrerë; aq shumë jam i hidhëruar për paaftësinë e plotë për të ardhur në dihmë në këto momente të tmerrshme që ti po jeton." Mandela 1970 në një letër gruas së tij Winnie
" Unë vendosa të mos i tregojnë askujt, se çfarë po bëja( ... ) Ka raste kur një lider duhet të paraprijnë kopenë e tij, për të hapëruar në një drejtim të ri, me besimin se ai do të çojë popullin e tij në rrugë të drejtë." Mandela në autobiografinë për vendimin e tij në burg në vitin 1985, të bëjë negociatat me regjimin e aparteheidit.
" Unë nuk qëndroj këtu para jush si profet por si një shërbëtor i përulur...Vetëm sakrifica juaj e palodhshme dhe heroike kanë bërë të mundur praninë time këtu sot. Prandaj ua dorëzoj vitet e mbetura të jetës sime në duart tuaja. "Mandela në fjalimin e tij më 11 Shkurt 1990, disa orë pas lirimit nga burgu 27 prej vjetësh.
"Ne do të ndërtojmë një shoqëri në të cilën të gjithë afrikanët, të zinjë dhe të bardhë, mund të ecin drejtë pa frikë në zemrat e tyre, të sigurt në të drejtën e tyre për patjetërsueshmërinë e dinjitet të tyre njerëzor - një komb i ylbert në paqe me veten dhe me tërë botën . " Mandela në fjalimin e tij të parë si president Maj 1994
" Një nga problemet që më pat shqetësuar thellësisht në burg ishte, imazhi i rremë që ishte përhapur pa dashjen time në të gjithë botën: Më perceptonin mua si një shenjtor. Por unë nuk isha ky, edhe nëse merret në konsiderim një definicon, sipas të cilit një i shenjt është një mëkatar i cili është në kërkim esipër për të përmirësuar veten. "Mandela në një intervistë me " Sunday Times "

" Të gjitha pjesët e kombit janë duke punuar për të ndërtuar vendin tonë dhe për ta bërë prej tij një mrekulli. Kjo më jep shpresë kur shkoj për të fjetur. Nuk kam dyshime në asnjë çast, se kur të ikë në përjetësi, unë do të kem një buzëqeshje në buzë. " Mandela 1997 mbi progresin e bërë që nga fundi i aparteheidit . ( AFP ) nga gjermanishtja L.Bukuroca

----------------------------------------


Libra nga Lis Bukuroca
Ata që jetojnë në Gjermani mund t'i porosisin disa libra edhe te thalia.de  ose në 340 libraritë e saj në Gjermani, Austri dhe Zvicër.  

Gjenden edhe te libraria më e madhe në SHBA  Barnes and nobles dhe mund të porositet, përveç online, në 630 libraritë e tyre.  Shikoni ju lutem se ku ju konvenon çmimi më tepër.

Kuptimi i jetës  te amazon *

Kuptimi  jetës te lulu **


Letër burrave (I )te amazon

Letër burrave (I) te lulu


Letër burrave (II) te amazon

Letër burrave (II) te lulu


Ngjyrat e dashurisë te amazon, roman vetëm për lexues të moshës madhore

Ngjyrat e dashurisë te lulu, roman vetëm për lexues të moshës madhore


Shtatë parimet e dashurisë

Hijedritat e jetës

Die Asylbewerber, komedi gjermanisht


* Te amazon tash e tutje mund të porositen edhe nga Australia.

** Te lulu mund të porositen nga 150 vende të botës. Shikoni çmimin se ku ju konvenon më shumë.