05.12.2013

Si do t' ishte dashur me të puth, Erich Fried, Wie du solltest geküsset sein

Erich Fried
Si do t' ishte dashur me të puth

Kur të puth ty
nuk është vetëm gojën tënde
jo vetëm kërthizën tënde
jo vetëm prehërin tënd
që puth unë
Unë puth edhe pyetje tua
dhe dëshirat tua
Unë puth edhe të menduarit
dyshimet tua
dhe guximin tënd
dashurinë tënde ndaj meje
dhe e lirinë tënde nga unë
dhe këmbën tënde
që erdhi këtu
dhe e cila ikën përsëri
Unë të puth ty
ashtu si je
dhe si do të jesh
nesër e më vonë
dhe kur të ketë ikur koha ime

nga gjermanishtja L. Bukuroca
aus dem Deutschen ins Albanische L.Bukuroca

Erich Fried
Wie du solltest geküsset sein

Wenn ich dich küsse
ist es nicht nur dein Mund
nicht nur dein Nabel
nicht nur dein Schoß
den ich küsse
Ich küsse auch deine Fragen
und deine Wünsche
Ich küsse dein Nachdenken
deine Zweifel
und deinen Mut
deine Liebe zu mir
und deine Freiheit von mir
deinen Fuß
der hergekommen ist
und der wieder fortgeht
Ich küsse dich
wie du bist
und wie du sein wirst
morgen und später
und wenn meine Zeit vorbei ist


Poezi Nate, Nachtgedicht Erich Fried
Ajo që është Erich Fried, Was es ist

Libra nga Lis Bukuroca:


Kuptimi i jetës  te amazon *

Kuptimi  jetës te lulu **


Letër burrave (I )te amazon

Letër burrave (I) te lulu


Letër burrave (II) te amazon

Letër burrave (II) te lulu


Ngjyrat e dashurisë te amazon, roman vetëm për lexues të moshës madhore

Ngjyrat e dashurisë te lulu, roman vetëm për lexues të moshës madhore


Shtatë parimet e dashurisë

Hijedritat e jetës

Die Asylbewerber, komedi gjermanisht


* Te amazon tash e tutje mund të porositen edhe nga Australia.

** Te lulu mund të porositen nga 150 vende të botës. Shikoni çmimin se ku ju konvenon më shumë.

Keine Kommentare: