Politikani shqiptar me
gjenet e karrieristit nuk njeh parime morale dhe nuk do të tërhiqej
kurrë nga politika, edhe nëse dhunohet identiti kombëtar. Atij
mund t' ia cenosh integritetin territorial dhe ai nuk refuzon
firmosjen, por përpiqet të bind popullin se ajo marrëveshje, ishte
e drejtë. Atij mund t' ia ndryshosh flamurin dhe ai nuk thotë: "Unë
tërhiqem nga politika, por nuk mund të pajtohem me idenë se
flamuri i imagjinuar dhe vizatuar nga një njeri anonim, duhet
valuar" sipas dekretit. Atij mund t' i krijosh himn pa asnjë
shkronjë, por ai nuk thotë kurrë: "Unë jap dorëheqje, por
nuk mund t' i imponojë popullit një himn pa asnjë fjalë."
Atë mund ta bindësh se gjuha shqipe nuk meriton të jetë zyrtare nëse në një qytet jetojnë më pak se njëzet për qind shqiptarë. Bartësit e atij gjeni mund të binden se gjuha serbe duhet të jetë zyrtare edhe pse nuk ka më shumë se pesë për qind serbishtfolës. Atë mund ta bindësh se duhet folur me Serbinë për serbet e veriut, duke injoruar ekzistencën e shqiptarëve në jug të Serbisë. Ai nuk thotë:"Unë dua zgjidhje dhe atë që përfitojnë serbet në Kosovë, duhet ta kenë edhe shqiptarët në Serbi. Nëse nuk bëhet kjo, unë tërhiqem nga politika, përndryshe nuk pranoj negociata."Politikani shqiptar me gjenin e karrieristit, ndryshon parimet për t' u bërë i përdorshëm dhe i shfrytëzueshëm në çdo rend dhe në çdo kohë. Madje kemi edhe një konkurencë të brendshme se kush do të nënshtrohet më shumë.
Atë mund ta bindësh se gjuha shqipe nuk meriton të jetë zyrtare nëse në një qytet jetojnë më pak se njëzet për qind shqiptarë. Bartësit e atij gjeni mund të binden se gjuha serbe duhet të jetë zyrtare edhe pse nuk ka më shumë se pesë për qind serbishtfolës. Atë mund ta bindësh se duhet folur me Serbinë për serbet e veriut, duke injoruar ekzistencën e shqiptarëve në jug të Serbisë. Ai nuk thotë:"Unë dua zgjidhje dhe atë që përfitojnë serbet në Kosovë, duhet ta kenë edhe shqiptarët në Serbi. Nëse nuk bëhet kjo, unë tërhiqem nga politika, përndryshe nuk pranoj negociata."Politikani shqiptar me gjenin e karrieristit, ndryshon parimet për t' u bërë i përdorshëm dhe i shfrytëzueshëm në çdo rend dhe në çdo kohë. Madje kemi edhe një konkurencë të brendshme se kush do të nënshtrohet më shumë.
Ai çdo intervenim nga
jashtë në substancën kombëtare, ose e hesht, ose do ta përligj
para popullit si ndërhyrje të domosdoshme në dobi të
përgjithshme. Edhe kur shet ekonominë e vendit.
Ai mund të jetë politikan
në mbretëri, të pësojë mutacion në stalinizëm, të përjetojë
mutacion në demokraci, të jetë ateist dhe të futet në kishë
nëse ka përfitime dhe të lutet në xhami, nëse shpreson
përkrahje.
Politikani shqiptar nëse ka
dobi vet, tregohet më katolik se një françeskan dhe më musliman
se një vahabist. Nëse nuk ka përfitime, ua kthen shpinë të
dyve. Këtë gjen të karrieristit, më mirë të një makine
karrieriste, kemi parë, përjetuar, e përjetojmë, por kemi edhe
shumë shembuj në histori. Kemi pasur diku 24 perandorë në Romë
dhe diku mbi 30 pashallarë shqiptarë si kryeministra në
Perandorinë Osmane. Kur të kihet parasysh se kishte edhe shumë
popuj tjerë, që ishin pushtuar nga këto perandori, por nuk kanë
dhënë aq shumë despot sa ne, atëherë mund të thuhet se tek ne
vlon ky gjen, që është ngrutësuar sot në togfjalëshin e
ashtuquajtur: "bajrakatarizëm shqiptar." Kemi edhe një
tjetër fjali, që flet për sindromën e përshtatjes tonë: "Kudo
spiunët duhet paguar, tek shqiptarët i gjen falas", mjafton ai
të bëhet i rëndësishëm.
Në një revistë online
lexova se një zyrtare turke kishte shtruar një pyetje përafërsisht
kështu: "Si është e mundur që ju keni dhënë aq shumë
vezirë, por nuk keni ecur para." Ajo pyetje kishte mbetur pa
përgjigje apo pa përgjigje të sakt: vezirët shqiptarë, që ishin
profiluar në Perandorinë Osmane, nuk ishin ngritur aq lart në
hierarkinë shtetërore të perandorisë pse ishin atdhetarë të
mirë shqiptarë, por pikërisht pse ndjeheshin më osman se osmanët.
Pa thënë me mburrje "osmanli elhamdyrylah", ata nuk do të
kishin fituar kurrë atë pushtet. Ky mendim vlen edhe për
perandorët në Romë: ata ishin ngjitur aq lart, sepse ndjeheshin më
romak se romaku dhe madje nuk kanë dhënë asnjë kontribut për
vendin e origjinës. Pa thënë me mburrje "civis romanus sum"
ata do të ngeleshin ilirë barbar.
Ne mburremi sot me ta duke
ditur vetëm vendlindjen e tyre, por duke harruar se ata nuk na kanë
lënë asnjë fjali për mburrje. Si të parët, po ashtu edhe të
dytët. Duke parë veprimtarinë e tyre, suksesin në karrierë,
injorimin e vendit, mund të thuhet se ata ishin thjesht njerëz të
asimiluar. Pse mund të merret ky mendim si përkufizim i sakt dhe i
drejtë?
Asnjë perandor romak me
origjinë ilire nuk ka shkruar një fjali në gjuhën e vet për t' i
treguar botës se nuk ishte latin, por ilir. Asnjë vezir me origjinë
shqiptare nuk ka shkruar apo dhënë ndonjë kontribut me vlerë për
popullin e tij. Madje, në kohën e vezirëve shqiptarë, gjuha
shqipe ishte e ndaluar me ligj në Perandorinë Osmane. Kjo domethënë
se Iliria shtypej nga perandorë romak me origjinë ilire, aq keq,
apo më keq se në kohën e peradorëve romak. Ajo domethënë se
Arbëria shtypej aq keq, apo më keq se nga vezirët osman. Pse mund
të thuhet se ata na shtypnin më keq se vet pushtuesit? Kjo mund të
thuhet sepse ata dinin më mirë dobësitë tona dhe pasionin për
bajraktarizëm. Tek ne mund të blihen njerëzit me ndikim dhe pastaj
ata heshtin për çdo abuzim apo shmangie nga rruga e drejtë.
Sigurisht historianët dinë mirë sa kryengritje ilire dhe shqiptare
kanë shtypur ata perandorë romak dhe vezirë me origjinë
iliro-shqiptare. A kemi arsye të mburremi me këta? Jo! Me ata mund
të krenohen vendet të cilëve u kanë shërbyer: pasardhësit e
romakëve, për rrjedhim, pasardhësit e osmanëve. As me dinastinë
shqiptare në Egjypt nuk kemi asnjë motiv për krenari. Sipas
analogjisë mund të konstatohet kjo: ata që kanë shërbyer në një
perandori gjersa populli i vet ishte i pushtuar prej saj, ose që
merrnin pjesë në mbijetesën e pushtimit, ata mund të përqasen
vetëm me Rrahman Morinën në kohën e Serbisë. Ato personalitete
në Romë dhe Turqi, më sakt, ato gjene, na shfaqen edhe sot në
politikat shqiptare. Kjo nuk na mundëson të kuptojnë vetëm
vazhdimësinë, por të kuptojmë edhe politikanin tonë sot: gjenin
e trashëguar dhe aq dendur përhapur tek ne.
Shikoni si funksionoi
kjo makinë karrieriste tek ne: azilanti i Serbisë, Zogu, përfundoi
si mbret i shqiptarëve. U hodh nëpër prehëra të ndryshëm për
të mbetur në pushtet dhe do të kishte perënduar në fron, sikur
të kishte pasur guxim të mos dezertonte. Sot përmendorja e tij
qëndron vertikalisht dhe krenare në Shqipëri. Enveri ndryshoi
shumë prehër dhe vdiq në fron. Sot për sot përmendorja e tij
është në pozitë horizontale. Figura e tij është paradoksale si
e shumicës së politikanëve shqiptare: për një palë përkundet
në patriotizëm, për palën tjetër në djepin e tradhtisë apo
demonit. Personalitetet politike shqiptare nuk janë kombëtare, por
fisnore. Për një shtresë njëri është atdhetar i madh, për
shtresën tjetër tradhtar i madh. E vlerësimi i drejtë është
shumë i thjeshë: ai që ka vrarë qytetarë të vet për të mbetur
në pushtet, nuk mund dhe nuk duhet të merret si shëmbëlltyrë apo
personalitet pozitiv në historinë shqiptare.
Modibo
Fofana
gazetar i gazetës "Journal du Mali" ankohet se gratë e
fisit malinke në
fshatin
Balama të Malit në Afrikën
Perëndimore,
duhet
të shkojnë 15 km larg për lindje.
Ai nuk di se gratë shqiptare të Preshevës,
të
qytetit me mbi 35.000 banorë, në
Europë, bëjnë
42 kilometra dhe
ajo
Serbi, së shpjeti do të bëhet kandidate për BE. Për
të fituar këtë status, ndihmë të madhe ka dhënë edhe
Qeveria
e Kosovës.
Në
tri komuna shqiptare nuk
ka spital as
për
gra
shqiptare, e as për shqiptarë,
por për këtë nuk u dëgjohet zëri politikanëve shqiptar. Edhe
pse kemi dy shtete e gjysmë. Edhe pse jemi në Europë gratë
shqiptare duhet të shkojnë gati tri herë më larg se gratë e
fisit malinke në Mali.
Sedra
e politikanit
shqiptar lexohet në Luginë, lexohet në diskriminimin
e shqiptarëve në
Maqedoni. Lexohet
në fytyrën e atyre nënave, që me dhembje
në
vitin 2013, në Europë, vazhdojnë
rrugën për në Vranjë për të lindur,
sepse bijtë e saj, patriotët më të mëdhenj të kësaj bote,
konsiderojnë
punë
të mirë këtë.
Madje,
nuk e bëjnë as temë bisedimesh. Kanë
shkuar edhe gjatë luftës gratë
tona atje,
pse nuk mund
të shkojnë në paqe? Politikani
shqiptar me atë gjen të trashëguar, nuk lufton
për
vendin, ai
lufton për
vetveten.
Kjo është arsyeja pse
kemi
popull
të
varfër me
pasaportë në xhep,
por
politikan dhe
patriot
milionerë, me
xhepa të mbushur.
Ata
me hyrje në politikë,
tregohen
aq shumë të dëgjueshëm sa askush nga jashtë nuk ka dëshirë t'
i ndërrrojë më.
Fqinjët
tanë edhe kur futen në politikë mbeten në shërbim të shtetit,
shqiptari sapo të futet në politikë, zhvesh veten nga kombëtarja
dhe bëhet një lloj prostitute e përdorshme për të gjithë: për
miq dhe jo miq dhe i përshtatshëm për të gjitha rendet shoqërore:
një prostitutë me zuzë universale dhe të gjithëpërdorshme.
Politikani i vërtetë, humanist dhe i drejtë, para këtyre makinave
korrëse karrieriste, nuk ka shanse. Këtë mund ta shohim në
historinë shqiptare. Patriotizmi shqiptar shihet në Luginë,
patriotizmi serb, në Mitrovicë.
Dua
shumë të shpresoj se Edi Rama do të ruajë integritetin dhe
idetitetin e vet dhe veprojë në dobi të shtetit shqiptar, jo të
karrierës, jo si politikan, por pikë së pari si shqiptar i parë i
Shqipërisë. Këtë shpresë na e fali me një fjalim. Dhe, të
shpresojmë se nuk është bartës i atij gjeni, që pëson mutacione
serike përshtatshmërie. Noli nuk posedonte atë gjen dhe e rrëzoi
ai që e pati. Ndoshta një ditë shkenca do të lokalizojë atë dhe
atëherë do të kuptojmë pse politikani shqiptar ishte aq të paskrupullt. Ato makina karrieriste korrëse nuk pushojnë së
çaraveshuri dhe llaptojnë në halucinacione kur humbin pozitën,
sepse ata politikan, nuk njohin parime morale dhe u mungon ndjenja e
drejtësisë.
Gazeta DITA
Gazeta DITA
*Portret i Niccolò Machiavelli, nga Santi di Tito, shekulli XVI
Libra fizikë nga Lis Bukuroca te amazon
- Shtatë parimet e dashurisë, botimi i parë qershor 2020
- Ngjyrat e dashurisë (vetëm për lexues të moshës madhore )
- Letër burrave (II)
- Letër burrave (I)
- Hijedritat e jetës
- Die Asylbewerber: Eine Komödie in drei Akten
Libra elektronikë
- Shtatë parimet e dashurisë, botimi i parë qershor 2020
- Ngjyrat e dashurisë (vetëm për lexues të moshës madhore )
- Letër burrave (I)
- Hijedritat e jetës
- Letër burrave (II)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen