"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

01.02.2019

Martesa, seksi dhe vrasjet, Dritare


Pse vrasim gra, ishte pyetja e zonjës Xhunga në debatin “Dritare me Rudinën”

Ne burrat rrahim, keqtrajtojmë, ofendojmë dhe mund të vrasim gra në rend të parë, sepse ato veprime, ose disa prej tyre, i kemi mësuar në shtëpi. Ato, ose ndonjëra prej tyre është përligjur, por edhe pse jemi të bindur se mirëpriten dhe duartrokiten nga plebenjtë, si akte normale, si të domosdoshme. Aty këtu shkuarja në burg fëmijës i është dhënë si zgjidhje, pas një ndodhie, që familja dhe rrethi, vlerësojnë si cenim nderi. Familjet patriarkale shkuarjen në burg konsiderojnë ruajtje të fytyrës dhe se ekzekutimi i bashkëshortes, është burrëri. E në të vërtetë, sot humbet fytyra me rrahje, me keqtrajtim, me ofendim, kurse vrasja, është veprim kulmor shtazarak!

Në familjen patriarkale vrasja pas vënies së brirëve interpretohet si korrigjim nderi apo rivendosjen e tij në vendin e mëparshëm, që sipas tij dhe rrethit, përkohësisht ishte  zhvendosur. Po, çfarë është nderi? Nderi nuk është asgjë! Është thjesht bindje vetjake për një vlerë që i kemi përvijuar vetes, por jo të tjerët, jo gjithmonë, ose tepër rrallë! Nderi në shoqëri moderne nuk përmendet më si në ato fisnore mesjetare. Arsyeja? Me nder bëhet degradimi i njerëzve, në radhë të parë i gjinisë femërore, pastaj më të dobëtëve, të varfërve, të atyre me të meta dhe kështu krijohen edhe kategori tjera në bazë të pozitës, pasurisë, profesionit, forcës apo ndonjë suksesi tjetër në jetë.

Kur pranojmë të arriturat e qytetërimit tonë, dinjitetin e njeriut, atëherë nuk mund të merren me mend shkallëzimet, ngritjet, ose zbritjet. Të njëjtin dinjitet ka kryetari i shtetit, si edhe pastruesi. Në një farë mënyre koncepti NDER merret me prostituimin e njeriut, sepse ai nder mund edhe të zhbëhet, degradohet, eliminohet, rikthehet, rivendoset apo zvogëlohet dhe zmadhohet. Dinjiteti jo! Dinjitet ka njeriu. Gruaja dhe fëmija janë njerëz dhe posedojnë po atë dinjitet si dhe burri. Atë mbron kushtetuta.

Gruas i ngarkohen detyra të rënda në jetë dhe ka dy provime tepër të gjata dhe shumë të mundishme: ajo duhet t’i kalojë ata sipas pritshmërisë së burrave, që urrejnë gratë, ose që kanë frikë dhe paragjykime irracionale ndaj tyre. Provimi i parë është në rolin e motrës. Ajo duhet të sillet si pret babai, vëllai, vëllezërit, herë-herë edhe xhaxhai dhe daja, kushërinjtë, pra fisi i tërë dhe një vepër e saj, një mardhënie seksuale para martesës, që në shoqërinë e sotshme, është plotësisht normale, mund të prodhojë një tragjedi dhe të cenojë nderin e një fisi të tërë, ku ndjehen të gjithë të damkosur, të ndytë, pa fytyrë, thua se dikush kishte kërcyer pjesëtarët e krejt atij klani.

Gruas i imponohet me forcë një vetëkontrollimi i rëndë, sa edhe një gjest i pakujdesshme, një buzëqeshje e pakujdesshme, mund ta shndërrojë në kurvë.  Cilësimi aq i lehtë me “kurvë”, ka përvetësuar burri i tmerruar nga komplekset e veta. Ai është i sëmurë, por nuk e ka sëmurë veten,  e kanë prishur në shtëpi, e kanë bërë defekt, ia kanë shkatërruar sedrën në familje, kanë dëmtuar respektin ndaj vetvetes dhe besimin në vetvete gjatë socializimi të parë. Në vendin ku duhej ai të edukohej, ka mësuar të rrahë,  jo të përqafojë,  të shajë, jo të puthë,  të nënshtrojë, jo të përkëdhelë, të dhunojë,  jo të dashurojë.

Meqenëse me edukatën fisnore patriarkale jemi prishur shumë burra dhe shndërruar në idiotë narcistë, paranoidë dhe hedonistë, ne, burrat e prishur, të dëmtuar në gjykim dhe botëkuptim, kemi shpërfytyruar edhe gratë. Ato gra kanë humbur identitetin e tyre femëror dhe janë mashkullorizuar dhe mendojnë, veprojnë, sillen, shpjegojnë dhe marrin vendime, si presin prej tyre burrat, jo siç u thotë mendja e tyre prej nënës. Ato edhe sot diskriminojnë bijat e veta! Ato janë “burrneshat” e këtij shekulli!

Vajza, pasi ta ketë kaluar me sukses provimin e bijës dhe motrës së pagojë, futet në provimin e dytë të bashkëshortësisë, i cila mund të zgjasë deri sa të bëhet gjyshe. Në rolin e bashkëshortes kujdestaria dhe mbikëqyrja mund të jetë shumë më të ashpra se te i ati. Ajo edhe aty do të mbikëqyret dhe interpretohet, do të modelohet, madje edhe do të lihet vet në shtëpi dhe burri, do të punojë jashtë vendit duke mos ndjerë asnjë mungesë për të, sepse ai atje plotëson nevojën themelore për seks, kurse gruaja, duhet të sillet si një motër nderi, si qenie aseksuale!

Pasi të ketë kaluar këtë provim, bëhet gjyshe. Tani kalon në rolin social të viktimës dhe keqardhja me keqtrajtimin e saj në dy rolet e mëparshme, vërehet tek fëmijët e saj të rritur, por që shpesh vazhdojnë me gratë e veta, siç u bë me nënat e tyre. Edukatë tjetër nuk njohin! Nuk lexojnë! Nuk mësojnë! Popujt që kanë aftësi të shtypin gra, mund të pushtohen lehtë sepse qysh në familje janë të shpërbërë dhe humbin shumë energji, jo për të përparuar, për t’u arsimuar, por për të dominuar apo për t ‘ikur dominimit. Aty fëmija është thjeshtë viktimë dhe agresorë janë PRINDËRIT, me abuzime, të cilat nuk bëhen as te kafshët ndaj të vegjëlve të vet!

Burrat me qëndrime primitive janë të robëruar diku në mesjetë dhe në epokën e sotshme, janë vetëm hije të huaja, që prodhojnë ankthe pa identitet të vetin! Disa prej tyre vrasin dikë dhe lënë gruan vetëm jashtë, kështu gjersa ai kalon kohën me nderin e tij, dikush tjetër duhet të kujdeset për krevatin e tij. Kështu e ka mësuar familja. Kështu e ka mësuar rrethi! Shkelje besnikërie kanë ndodhur gjithmonë dhe në shoqëri të ashpra, vështirë se merren vesh, sepse mungesa e sinqeritetit dhe ndëshkimet çnjerëzore, ua kanë anuluar grave çiltërinë dhe kështu, edhe kur ndodh dhunimi në familje, vajza apo gruaja, nuk guxon të tregojë! Në shoqëri të tilla dhunimi seksual është shumë i lehtë, sepse vepra fshihet!

Patriarkalizmi është një rend fashist privat, i cili pa pikë mëshire nënshtron, poshtëron dhe ekzekuton! Nderi i burrave mund të korrigjohet edhe nëse ka dëmtuar mijëra fëmijë me kokainë, por jo i një gruaje për një gabim. Këtu kemi pezullimin e dinjitetit dhe zëvendësimin me nderin. E qartë, burrave mizogjinë nuk u pëlqen dinjiteti! Ata janë stërvitur të nënshtrojnë, të shtypin dhe të rrahin, jo të duan, jo të kërkojnë ndjesë, jo të dashurojnë, jo të bëjnë seks, por të dhunojnë dhe të sundojnë!

Mungesa e besnikërisë brenda një çift nuk është faj vetëm i atij, që nëpërkëmb një premtim, por edhe i atij, i cili nuk vëren rënien e dashurisë dhe kërkimin e partneres, partnerit nën një strehë tjetër. Premtimi bëhet në çastin, kur kanë dashuri dhe ai vlen vetëm nëse që të dy kultivojnë emocionin e përbashkët, por jo kur njëri e shpërfill. Ajo ishte epoka e Hanko Hallës. Hanko Halla ka vdekur. Nuk ekziston më. Sa më shpejtë që ta kuptojmë ne burrat, aq më shumë lumturi do të kemi! Gruaja nuk është e jona si qenie, por vetëm si emocion!

Kultivimi përhershëm i dashurisë  nuk është detyrë e njërit, por i që të dyve së bashku. Bashkëjetesa nuk është gjithmonë e lehtë, ndoshta edhe nuk zgjat tërë jetën, por kur respektohet dinjiteti i njeriut, gjithmonë e mundur. Bashkëshortësia nuk është gjithmonë romantike, por ka edhe telashe brenda, rënie dhe ngritje. Ajo është kompromis ndërmjet dy të rriturve. Ndarja është e këshillueshme, kur mungon dashuria dhe si pasojë, mund të mungojë edhe respekti dhe të jetohet shpirtërisht ndaras, edhe pse nën një kulm.  Shkurorëzimi duhet të jetë shumë i kujdesshëm për të evituar sadopak, traumatizimin e fëmijëve. Fëmija parapëlqen që të dy, sepse ai është krijesë e dy vetave, por kur dashuria nuk ekziston më, më e mirë është ndarja se lufta e përditshme. Dëmi do të jetë më i vogël! Këta fëmijë, që dëmtohen sot me edukatën primitive, do të jenë ata, që do të braktisin ose vjedhin shtetin nesër.

Nëse për martesën vendosin prindërit, atëherë mundësia që bashkim i dhunshëm, të
korrigjohet sot apo nesër, do të jetë e madhe. Shkurorëzimi nuk është asgjë tjetër, pos korrigjim i një vendimi që dikur na dukej i drejtë, por sot jo. Kjo është arsyeja pse prindi që ndjen dashuri ndaj fëmijës së vet, nuk duhet të fusë hundët aty ku nuk i takon. Nuk është nder me martesë të respektohet dëshira e prindit, por çnderim është shtrirja në shtrat me njeriun që ka zgjedhur dikush tjetër. Martesa është çështje shumë serioze dhe për të duhet të vendosin vetëm dy veta, jo fisi! Sepse vetëm ata dy dinë se çfarë dëshirojnë në të vërtetë! Përvoja para martesës është e nevojshme sepse të rinjtë, nga gabimet, mësohen për jetën në bashkëshortësi.

Ndalimi i dashurisë dëshmon se mendësia fisnore qëndron mbi kushtetutën dhe meqenëse pritshmëria sociale është e tillë, atëherë deshëm apo jo, ne bëhemi komb antikushtetues dhe jo shtetformues! Popujt e qytetëruar dhe ata që nuk jetojnë si në shpellën e Platonit, i nënshtrohen ligjeve sepse ato janë aprovuar për të garantuar paqen në popull, jo për të lejuar vetëgjyqësinë dhe jo për t’iu ndërtuar burrave përmendore!

Vendet e Perëndimit kanë një kulturë sinqeriteti, ne kemi një kulturë mashtrimi, gënjeshtre. Ne i rrejmë fëmijët, fëmijët na rrejnë ne dhe kështu jetojmë në një “harmoni” hipokrizie. Për gabime fëmija nuk ndëshkohet me dënime si për të rriturit, por i shpjegohet, sepse çdo gabim është një mundësi për të mësuar më shumë. Fëmijës i duhen kufijtë dhe liria sipas moshës.  E cili i rritur nuk gabon në jetë? Po kush duhet të na rrahë neve?  Kur prindi me dhunë trajton fëmijën, ai duhet të kuptojë se po shkatërron një identitet të ri, të njomë!

Vrasjet janë vetëm pasojat. Psikologu francez Pierre Daco shkruante se “ për t’ u bërë floktar mësojmë tri vjet, për prind, asnjë ditë.” Familja duhet të jetë vend ku njeriu kthehet me dëshirë, jo nga ikën me vrap. Me vrap do të ikin të gjithë: ata që janë dëmtuar në rritje e sipër dhe që janë rritur pa dashuri. Prindërit këtë do ta kuptojnë: do t’u kthehet ajo që kanë mbjellë! Dëshira për të ikur jashtë vendit, nuk është vetëm mungesa e mirëqenies, e shtetit ligjor, por pikë së pari, mungesa e kultivimit të dashurisë në familjen.

Nëse nuk duam fëmijët dhe gratë tona, nuk duam as kombin, as shtetin, që mund të na pengojë në shfryrjen e perversioneve. Tragjike është, kur pas një vrasje, turma duartroket, në vend se të alarmohet dhe i ngjan publikut në Kolose të Romës në shekullin e Julius Gaius Caesarit!

Po seksi? Seksi është nevojë themelore dhe obligim i evolucionit, edhe pse jo te të gjithë. Ka njerëz që nuk dëshirojnë seks, siç ka edhe tjerë qe e duan më shpesh apo më rrallë. Kjo është edhe njëra ndër arsyet pse prindërit nuk duhet të intervenojnë në martesat e sotshme, sepse alternativa janë shumë më të lehta se dje. Sot komunikimi ndërnjerëzor ka aq shumë ndikim, si kurrë më herët në histori. Prandaj, për ruajtje e dashurisë duhet kultivim i përbashkët dhe i përhershëm, sepse askush nuk është i obliguar të jetojë me një njeri, i cili vret me shpërfillje dhe ndjehet i lumtur me celular në dorë duke komunikuar me gra tjera. Kur një partner thyen besnikërinë, nuk e bën thjeshtë për qejf, së paku në të shumtën e rasteve jo, por e bën sepse mungon ai shkëmbim i emocioneve në shtëpi. Po, nëse ndodh, atëherë ndarja është shërim, sepse pas ndarjes, njeriu i vitit 2018, pas disa ditëve, ose javëve, kthehet përsëri në treg si njeri i lirë dhe kërkon një partnere, të cilën do ta trajtojë më mirë dhe do të kujdeset më shumë për të. Pra ndarja është edhe një fitore, liri për dashurinë e ardhshme, liri për të jetuar edhe vet, jo një dështim që duhet ta shndërrojë njeriun në kriminel. Martesa pa përvojë, sot është thjeshtë provë, eksperiment dhe harmonia nuk mund të zgjasë shumë, natyrisht këtu ka edhe përjashtime. Përvoja seksuale dhe bashkëjetesa duhet të fitohet para martesës, përndryshe do të ketë prej tyre, që do të përpiqen ta rikompensojnë brenda martesës. Njerëzit duhet të përshtaten edhe seksualisht në mes vete!

Vrasja nuk është ruajte nderi, por shpërfillje e familjes së vet pikë së pari, mungesë absolute e dashurisë ndaj tyre. Nëse ekzekutimi i një gruaje është rikthim nderi, atëherë morali jonë ka origjinën në klinikën e psikiatrisë! Shkelja e besnikërisë prodhohet kryesisht nga shkujdesi i burrave dhe bindjes, se shoqja, do të sillet si nënat e tyre. Për t’i vënë brirë njëri tjetrit, duhet rritur numri i pjesëmarrësve në një bashkëshortësi. Ato nuk na vihen kurrë nëse respektojmë dhe duam, nëse marrim përgjegjësi për familjen e krijuar. Aq sa më shumë shpërfillje, aq sa më shumë traumatizime, aq më shumë brinjë mund të na vihen në kokë dhe të dukemi si kaproll. Nëse nuk e duam gruan, diku gjendet dikush tjetër, që do ta adhuronte! Brirë u janë vënë grave dhe burrave gjithmonë, por janë fshehur, nuk janë dëgjuar larg, janë rritur fëmijët e huaj, sepse në mungesë të kulturës së sinqeriteti, gruaja duke qenë e bindur se ekzekutohet, nuk ka marrë guximin të tregojë se fëmija është “kontribut” i një dhunimi nga kunati apo fqinji!

Në jetë kalojmë nëpër katër faza të aftësimit për jetë në shoqëri, që quhen katër socializimet. E para nis me lindjen, derisa të shkohet në kopshtin e fëmijëve. Me shkuarjen, nis socializimi i dytë dhe mbaron, kur përfundohet edhe një profesion, shkollë apo fakultet. Socializimi i tretë nisë me punësimin, martesën, bashkëjetesën, anëtarësimin në ndonjë shoqatë, parti politike, vend i punës etj. Socializimi i katërt është aftësim i njeriut për të jetuar në një Shtëpi të Pleqve, që ne nuk i kemi sepse shpesh detyrojmë gratë të bëhen infermiere për vjehrrat dhe vjehrrin! Nëse thjesht matematikisht ndajmë ndikimet e këtyre periudhave në 25 për qind, atëherë do të shohim se ku jemi dëmtuar më shumë: nëse familja na rrit pa edukatë bashkëkohore, atëherë jemi prishur në fazën e parë, nëse shoqëria, shkolla nuk është si duhet, atëherë jemi dëmtuar edhe në të dytën. Nëse me martesën kemi gabuar, me profesionin kemi gabuar, atëherë edhe socializimi i tretë është defekt, por nëse duhet edhe renë ta shndërrojmë kujdestare, atëherë jemi prishur totalisht!

Mospranimi i rezultateve të qytetërimit tonë, dëshmon se jemi dëmtuar tepër shumë dhe se shtirjen, mungesën e sinqeritetit, mungesën e ndjenjës së drejtësisë dhe pranimin i së vërtetës, na shkakton dhembje dhe parapëlqejmë të jetojmë me vetgënjim, sepse kjo është më e lehtë dhe nuk lejon ndryshimin!

Patriotizmi modern është respektim i ligjeve demokratike në shtëpi, ndryshe, në familje përgatitet rrënimi i shtetit!

**************************

Keine Kommentare: