"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

26.03.2019

Arratisja nga vendi më i lumtur në rajon

2014 Kosova vendi më i lumtur në rajon
2015 Kosova, vendi më i lumtur në rajon
2016 Kosova vendi më i lumtur në rajon
2017 Kosova në vendin e 76 në botë
2018 Kosova vendi më i lumtur në rajon
2019 Kosova vendi më i lumtur në rajon

Për 5 vjet, më shumë se 170 mijë qytetarë kanë ikur nga vendi i lumturisë!
Dokument i Bankës Botërore: "Emigrimi ndërkombëtar nga Kosova është ndër më të lartët në botë, Raport Nr. 60590 - XK"
Vizat nuk hiqen nga frika se nga vendi më i lumtur në rajon, ikën pjesa dërmuese e rinisë!

Të jesh i izoluar, të kesh shkollat më të dobëta, administratën më të korruptuar, qeveri me 100 ministra e zëvendës, shtetin e pasovranitet në veri dhe të papërfunduar dhe të deklarohesh më i lumtur, atëherë je bâ për me të fry te Burdushi, te Hashimi, dhe te Ramushi, sepse fatkeqësinë dhe mjerimin konsideron lumturi!
Nga qindra pyetje që u shtrohen njerëzve në botë, tre faktorë janë marrë në konsiderim për përcaktimin e lumturisë së njeriut. Kjo është radhitja: “Haben, Lieben, Sein.” Me pasë, (domethënë puna dhe fitimi i mirë) me dashure dhe me qenë, (dmth. shëndeti.) Nëse merren me mbi 30 për qind veç e veç puna dhe dashuria, atëherë nuk mund të flitet për vend të lumtur, por për vend të stërvitur për të mashtruar edhe ata që kanë anketuar banorët e lumtur!

Në vitin 2015 nga një anketë reprezentative e UNICEF-it u mësua se 46 % e djemve seksualisht jo aktiv në Kosovë, kishin pasur mardhënie seksuale, por vetëm 9% e vajzave jo aktive! Me kë bënin seks ata 37 për qind, nuk dihet!

Edhe rezultati i lumturisë së tanishme shpjegohet me mungesën e kulturës së sinqeritetit! Një shoqëri me diku 35% të papunë, nuk mund të jetë e lumtur! Pa llogaritur edhe pagat e vogla, që dëmtojnë lumturinë e njeriut!

2. "Kurrë nuk i kemi pasur punët më mirë se sot!" K. Veseli

Varet si përjetohet ajo gjendje dhe nga kush. Në kohën e Millosheviqit iknim në këmbë. Në epokën tuaj, me autobus dhe avion. Konstatimi është vetëm pjesërisht i saktë, sepse po ikën rinia, çfarë për vendin është njëlloj tragjike; është zbrazje, është shpërbërje e familjeve, është asimilim i ardhshëm, edhe pse me më shumë komoditet, mirëpo është përsëri vetëm ikje më e shpejtë dhe më efektive! Ikje për t’u mos kthyer kurrë, ose për t’u kthyer si kufomë! Në këtë gjendje, së paku nuk përkapen (perceptohen) dëbuesit.

Për jetën e njeriut, nuk është edhe aq me rëndësi nga kush po arratiset ai,  por se po detyrohet të braktisë vendin e vet!

Nëse anuloni vizat, do të ikin pjesa dërmuese dhe pastaj aty dhe vetëm aty, do të lexohet se sa mirë i keni ju punët dhe sa i mirë i ka populli!

Hej makivaelistë,
diku çdo i gjashti amerikan është me origjinë gjermane, por sot janë amerikanë. Edhe Trumpi është me origjinë gjermane, por askush nuk mburret me të në Gjermani. Ju edhe përgjysmimin e popullit do ta konsideroni sukses!


**************************
Libra fizikë nga Lis Bukuroca te amazon
Libra elektronikë


Keine Kommentare: