29.04.2019

Mark Twain, aforizma


Njeriu është kafshë fetare. Ai është kafsha e vetme, që do njeriun, të cilin ka pranë si veten, mirëpo në qoftë se feja e tij nuk i pëlqen, ai ia pret fytin.
Njeriu është krijesa e vetme, që skuqet, por edhe e vetmja që ka arsye për t'u skuqur. 
Kafshët janë miqtë më të mirë. Ato nuk shtrojnë pyetje dhe nuk kritikojnë.
Dasma ka zëvendësuar kidnapimin sepse askujt nuk i pëlqen të heqë dorë nga dhuratat.
Qeni është një burrë plot nder; unë shpresoj të shkojë në parajsën e tij, jo në atë të njerëzve.  
Detyra e vërtetë e një miku është të të ndihmojë, kur e ke gabim. Çdo njeri do t ‘ishte në anën tënde kur ke të drejtë.
Njerëzit bëjnë shumë për të fituar dashurinë e tjerëve, por bëjnë çdo gjë për t’i bërë ziliqarë të tjerët.
E vërteta është gjëja më e çmuar që kemi. Le ta përdorim me kursim!
Pleqëria nuk sjell gjithmonë mençuri me vete. Ndonjëherë vjen vetëm ajo.
Murmurima është e mirë dhe mbresëlënëse, por punën e kryen rrufeja.
Edukimi është mbrojtja e organizuar e të rriturve kundër të rinjve.
Frika është mbrojtja më efektive kundër tundimit.
Ndershmëria është një gjuhë, të cilën e dëgjoni i shurdhëri dhe e lexon i verbëri.
Një duzinë komplimente të rremë durohen më lehtë se sa vetëm një qortim i  sinqertë.
Para se të fillojë njeriu t’i dojë armiqtë, duhet të trajtojë më mirë miqtë.
Duhet njohur faktet, para se të përdridhen ato.
Një bankë është një institucion nga i cili mund të merrni para hua, por me kusht që të dëshmoni se nuk keni nevojë për to.
Një bankier është një birbo, i cili të jep një ombrellë gjatë motit të mirë dhe ta kërkon, sapo t‘ia nisë shiu.  
Sa më shumë kënaqësi të kesh në punën tënde, aq më mirë paguhet ajo.
Se Amerikë u zbulua ishte e mahnitëse. Edhe më e mahnitëse do të kishte qenë sikur Amerika të mos ishte zbuluar fare.
Askush nuk mund të ndihet mirë pa pajtimin e tij.
Shko në parajsë për shkak të klimës, në ferr për shkak të shoqërisë.
Nëse merr një qen të braktisur e të uritur dhe e ushqen, ai nuk do të kafshojë ty. Ky është dallimi themelor midis qenit dhe njeriut.

Mark Twain (1835 - 1910), në të vërtetë Samuel Langhorne Clemens, shkrimtar amerikan dhe satirist

Nga gjermanishtja, Lis Bukuroca

----------------------------------------


Libra nga Lis Bukuroca
Ata që jetojnë në Gjermani mund t'i porosisin disa libra edhe te thalia.de  ose në 340 libraritë e saj në Gjermani, Austri dhe Zvicër.  

Gjenden edhe te libraria më e madhe në SHBA  Barnes and nobles dhe mund të porositet, përveç online, në 630 libraritë e tyre.  Shikoni ju lutem se ku ju konvenon çmimi më tepër.

Kuptimi i jetës  te amazon *

Kuptimi  jetës te lulu **


Letër burrave (I )te amazon

Letër burrave (I) te lulu


Letër burrave (II) te amazon

Letër burrave (II) te lulu


Ngjyrat e dashurisë te amazon, roman vetëm për lexues të moshës madhore

Ngjyrat e dashurisë te lulu, roman vetëm për lexues të moshës madhore


Shtatë parimet e dashurisë

Hijedritat e jetës

Die Asylbewerber, komedi gjermanisht


* Te amazon tash e tutje mund të porositen edhe nga Australia.

** Te lulu mund të porositen nga 150 vende të botës. Shikoni çmimin se ku ju konvenon më shumë.