"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

23.12.2019

Më fal Teuta

Të kujtohet vaji i Çajupit, kruspullosur për Evgjeninë
Edhe i Goethes për Frederikën, kur humbi dashurinë
Dënesa e Dantes për Beatriçen, zemërzhuritur
Rënkimi i Petrarkës për Laurën dhe ai shpirt tronditur!

Unë përplasa derën pas, mora botën në sy
Nxituar drejt trenit, pa u përshëndetur me Ty
Ti e qetë, shpresoje, duke qëndisur atje një shami
Trupi bartej tutje dhe hidhej në largësi.

Unë ikja, por në shpirt shumë përjetime kishin mbetur

Treni merrte ëndrrat me vete, unë krejtësisht i stepur
Ai fishkëllente e dashuria jonë ende si tezë
e unë mendoja, shpirti fshihet, mu si edhe dërrasa e zezë!

Letra erdhi, kur fërfëllonte me ngut dëbora
Nën pullazin e shtëpisë, ah si më dridhej dora
Lamtumirë për këtë jetë, kishe shkruar plot zhgënjim
Hodha shishen, lëmsh si Dante, i ngrirë, deri në agim!

Me lot një mbi një palosa letra dhe disa fotografi
Për Ty ndeza zjarrin, për ta zhbërë atë dashuri
Një shpëtoi, te Prevert-i, shkruar në kopertinë
“E jotja përgjithmonë!” ruan aty ende dashurinë!


Faleminderit që në jetën time hyre e dole krenare
Qafëgjatë e ëmbëlake, plot hir si sorkadhe
Dashuritë nuk fshihen, vonë këtë e kam nxënë
Mijëra fjalë, që janë dhe kanë ngelur pa u thënë!


Nuk di si harroi Çajupi dhembjen për Evgjeninë
Sa net zbardhi Goethe, kur humbi dashurinë?
E Dante e Petrarka pa dashuritë e tyre hyjnore?

E unë? Tani, edhe pse nuk duhet, unë të rikujtoj prore!


Ishe dhe mbete shtojzovalle, Teuta Mbretëreshë
Aq vonë të shkruaj, përkulem, më fal Hyjneshë
I hidhëruar me largimin e beftë në rini
Oh Teuta, më fal të lutem, gabuaka njeriu edhe në dashuri!

07.10.2012


Nga përmbledhja me poezi