"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

06.04.2024

Më telefono

- Thirrem nwacap me video. Ky asht numri jem 00229 90 14 2567
- Qenka numër i Mauritanisë, Afrikë. Ku jeton?

- N'Kosovë, thirrem me video😊

- Pse?

- Njoftomi pak

- Më shkruaj këtu të lutem. E lexoj kur të kem kohë dhe të përgjigjem…

- Nuk po kupton ah

- Cfarë?

- Nwacap msheh, pak e veshme, shum pak…

- Po vishu se po bën ftohtë, 11 gradë…

- Po jo mare, jam vesh holl per ty…

- E pse për mua? Si e meritova?

- Mthirr nwacap e kshyre tane 

- Çka me këqyr?

- Mkqyr mue😊

- E pse?

- Me ba sex mare, a je peder ah 

- Seks?

- Po🤗

- Po nuk di unë.

- Pse nuk di, a je gjytyrym a

- Jo, po, unë jam brezi i radios, jo i kompjuterit! Edhe mem myt nuk di me bæ seks me celularin…

- Nuk di me ba sex ah?

- Jo, nuk di ma bæ seks online, jam primitiv…

- Çysh primitiv

- Di të bëj seks vetëm me gruan që e dua dhe që e kam 1-2cm larg! 

- Ti koke kejt budall…

- Jo budallë jo, por ndoshta jam shumë primitiv…

- Homo koke

- Po, e vërtetë, homo sapiens...🤣

Më bllokoi…




Keine Kommentare: