"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

27.11.2016

Fidel Castro, mendime...

"Ju mund të më dënoni, por historia do të më shpall të pafajshëm!" 1953 pas sulmit të organizuar ndaj kazermës Moncada.
"Në një vend të shtypur, madje edhe të vdekurit nuk mund të gjejnë rehati." (Castro 1958)
"Unë nuk jam komunist dhe unë nuk kam qenë kurrë i tillë. Nëse do të isha, unë do të kisha guximin e nevojshëm për të shpallur atë. "(Castro në maj 1958)
"Kur të mbarojë kjo luftë, fillon për mua një luftë shumë më e gjatë dhe më e madhe kundër tyre (amerikanëve), të cilën unë do ta udhëheq: shoh se ky është fati im i vërtetë. (nga një letër dërguar bashkëpunëtorit të tij më 5 qershor 1958)
"Me revolucion çdo gjë është e mundur, kundër revolucionit asgjë!" (Castro në gusht 1961)
"Unë jam një marksist-leninist dhe unë do të qëndrojë deri në ditën e fundit të jetës sime." (Castro më 1 dhjetor, 1961)
"Unë kam qenë gjithmonë adhurues i Krishtit, sepse ai ishte komunist i parë. Ai ka shumëfishuar bukët dhe peshqit, edhe ne dëshirojmë ta bëjmë atë!" (Castro 1975)
"Nuk është me rëndësi kush bie e kush vdes! Revolucioni kuban nuk do të zhduket" (Castro më 1 shtator 1997)
Idetë nuk kanë nevojë për armë, kur mund t'i bindësh masat.”1985
"Idetë për të cilat kam luftuar tërë jetën, nuk mund të vdesin dhe do të jetojnë gjatë." (Castro më 1 maj 2003)
"Nuk më plas si do të vdesë, me armë në dorë, sepse unë jam i sigurt se do të vdes duke luftuar, në qoftë se ata na sulmojnë." (Castro më 30 janar 2004)
Ata thonë se unë vuaj nga kjo apo ajo sëmundje. Tani paskan shpikur se unë jam i sëmurë nga Parkinson. Kur një ditë të vdes përnjëmend, askush nuk do të më besojë.” Fjalim para studentëve për shërbimin sekret amerikan, viti 2005.
"Fqinjët e vegjël ( SHBA- )në veri nuk duhet të brengosen. Unë kam ndërmend të ushtrojë këtë detyrë deri në ditëlindjen time të 100. "(Castro më 24 korrik 2006)
Unë vdes gati çdo ditë. Kjo më pëlqen dhe kështu ndjehem akoma më mirë dhe me më i shëndetshëm.” 2006, pas përhapjes së lajmeve se kishte vdekur.
"Unë nuk largohem prej jush. Unë vetëm dua të luftojnë si një ushtar i ideve. "(Castro më 19 shkurt 2008 në një artikull për gazetën e partisë" Granma ", në të cilën ai zyrtarisht njoftoi tërheqjen)

"Fatkeq! Nuk mbaj mend se çfarë domethënë dhimbja e kokës. "(Castro në një artikull të botuar më 22 tetor 2012, artikull ku ai mohon thashethemet për vdekjen e tij)
"Ne nuk kemi nevojë që Perandoria të na dhurojë diçka!" (Castro mars 2016, gjatë vizitës së presidentit amerikan Barak Obama në Kubë, në gazetën e partisë "Granma")
"Z. Trump, i cili e konsideron veten një ekspertë të aftë, ka shkualifikuar veten, si edhe Barack Obama me politikat e tij" (Castro për kandidatin e atëhershëm republikanëve, Donald Trump), para debatit të dytë televiziv në fushatën zgjedhore, në gazetën e partisë "Granma" (Granma, gazeta zyrtare e Komitetit Qendros të Partisë Komuniste të Kubës. Granma ishte emri i anijes, nga e cila Castro, Che Guevara dhe 80 kryengritës zbarkuan në Kubë)

Nga gjermanishtja, Lis Bukuroca

Keine Kommentare: