"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

03.12.2017

Mendime nga Albert Einstein

 1.Nëse rri një njeri ulur me një vajzë të bukur për dy orë, ai mendo se ishte një minutë, por nëse ai njeri ulet mbi një furrë shumë të nxehtë për një minutë, atëherë mendon se kaloi dy orë. Ky është relativiteti! 
 2. Të njohësh problemin është më e rëndësishme sesa të dish zgjidhjen, sepse paraqitja e saktë e problemit çon te zgjidhja. 
 3. Një jetë, e cila është e drejtuar kryesisht drejt përmbushjes së nevojave personale, herët a vonë, shpien te zhgënjimi i hidhur.
 4. Prerja e drunjve është shumë popullore, sepse njeriu në atë veprim sheh menjëherë suksesin e vet. 
 5. Fantazia është më e rëndësishme se dija, sepse dija është e kufizuar.

 6. Arsim është ajo që mbetet në kujtesë, pasi të jetë harruar gjithë ajo, që u mësua në shkollë.
 7. Mbajtja e mësimeve duhet të jenë ashtu që mësimi të përjetohet si një dhuratë, jo si një detyrë e hidhur! 
 8. Njeriu shpiku bombën atomike, por asnjë mi në botë, nuk do të ndërtonte një kurth për minjtë. 
 9. Forma më e kulluar e çmendurisë është që të lihet çdo gjë ashtu si është, dhe në të njëjtën kohë, të shpresohet se diçka do të ndryshojë. 
10. Bota nuk është e kërcënuar nga ata që janë të ligë, por nga ata që lejojnë të ligën. 
11. Mësimin më të madh që kam mësuar në jetë, është ai se ne jetojmë në një univers të këndshëm. 
12. Një ide vërtet e mirë mund të njihet, kur realizimi saj, qysh në fillim, duket i pamundur. 
13. Arti i vërtetë në dhënien e mësimeve qëndron në zgjimin e kënaqësisë për krijim dhe për njohuri të reja. 
14. Që kur matematikanët iu kanë vërsulur teorisë së relativitetit, as unë nuk i kuptoj më ata! . 
15. Kënaqësia e të vështruarit dhe të kuptuarit, është dhurata më e bukur e natyrës. 
16. Gëzimi në të vështruar dhe në të kuptuar është dhuratë më e madhe e natyrës. 
17. Unë nuk kam ndonjë talent të veçantë, por jam një kureshtar i zjarrtë! 
18. Në mjedis të vështirësive, gjenden mundësitë. 
19. I mençur është ai i cili të vështirën, thjeshtë e thotë! 
20. Të mësuarit është përvojë. Çdo gjë tjetër është thjesht informatë. 
21. Konsidero të gjitha gjërat si të rëndësishme, por asnjërën me seriozitet të plotë. 
22. Personalitetet nuk formohen me fjalime të bukura, por me punë dhe me kontribut vetjak. 
23. Me rëndësi është të mos hiqet kurrë dorë nga shtrimi i pyetjeve. 
24. Ne nuk mund t’i ikim faktit se çdo veprim, që ne bëjmë, ka pasojë për tërësinë. 
25. Njeriu ka vërtetë vetëm një armik, ato janë mendimet e tija negative! 

 Shqipëroi dhe përshtati nga gjermanishtja Lis Bukuroca

----------------------------------------

Libra nga Lis Bukuroca
Ata që jetojnë në Gjermani mund t'i porosisin disa libra edhe te thalia.de  ose në 340 libraritë e saj në Gjermani, Austri dhe Zvicër.  

Gjenden edhe te libraria më e madhe në SHBA  Barnes and nobles dhe mund të porositet, përveç online, në 630 libraritë e tyre.  Shikoni ju lutem se ku ju konvenon çmimi më tepër.

Kuptimi i jetës  te amazon *

Kuptimi  jetës te lulu **


Letër burrave (I )te amazon

Letër burrave (I) te lulu


Letër burrave (II) te amazon

Letër burrave (II) te lulu


Ngjyrat e dashurisë te amazon, roman vetëm për lexues të moshës madhore

Ngjyrat e dashurisë te lulu, roman vetëm për lexues të moshës madhore


Shtatë parimet e dashurisë

Hijedritat e jetës

Die Asylbewerber, komedi gjermanisht


* Te amazon tash e tutje mund të porositen edhe nga Australia.

** Te lulu mund të porositen nga 150 vende të botës. Shikoni çmimin se ku ju konvenon më shumë.



Keine Kommentare: