"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

07.08.2014

Zot, edhe një libër

shkruaje edhe një libër të lutem se na hëngër dreqi
(dhe nuk kuptoj pse të duhej djalli
pse të duhej opozita)
shkruaje një libër që na mëson më shumë se Arsitoteli
më shumë se Descartes
më shumë se Galileo
më shumë se Charles Darwini e Albert Einsteini
më shumë se Richard Dawkins e Stephen Hawking
më shumë se Claude Lévi-Strauss e Jürgen Habermas
libër që dëshmon se ti din më shumë se krejt dijetarët e Tokës
shkruaje vet mirëpo
nëse nuk ke letër
skalite në pllaka guri
pa ndihmën e njeriut
ashtu siç dite të krijosh makro dhe mikro universin
glalaktikat dhe qelizat
vet, pa ndihmën e njeriut
një libër që nuk ndanë njerëzit në kope e hordhi
një libër për njerëzimin
dhe shkuli njeriut gjenin e urrejtjes
gjenin e vrasjes
pastaj mirr një vendim dhe gjyko këtu në tokë:
aty ku bëhen padrejtësitë
derisa kanë trup e shpirt gjykoi o zot
jo atje
jo atje
ku nuk kanë formë, lëndë e përmbajtje
shkruaje o burrë i qiellit
se do ta hajë dreqi burrin e dheut, që e bëre nga balta
baltak
e po bëhet llum

na duhet një bashlibër, për bashnjeriun
për njeriun që di shkrim-lexim desha të them o zot
dhe nise kështu librin:
para kaq e kaq viteve, krijova këtë apo atë,
lëndët përbërëse janë këto dhe ato,
unë jetoj këtu apo në këtë galaktikë
në faqen e parë bashkagjiti librit edhe një fotografi
ai libër zot i dashur do të shpëtonte miliona fëmijë nga uria
miliona njerëz nga vdekja dhe mëria
bëje nga dashuria për njeriun e baltës,
në të gjitha gjuhët e botës
sepse balta po ha baltën këtu o zot
e ti hesht e shpërfill burrin e dheut
krijesën tënde

Nga përmbledhja me poezi Hijdedritat e jetës





Keine Kommentare: