20.12.2016

Zsa Zsa Gabor, mendime

"Një burrë me një llogari të madhe bankare, nuk mund të jetë i shëmtuar."
"Nëse të pëlqen një burrë, dhe ti atij, atëherë duhet të martoheni sa më shpejtë që është e mundur, përndryshe mund të ndryshoni mendimet. Për këtë do të keni mjaft kohë pas dasmës."
"Unë jam një shtëpiake e mrekullueshme! Sa herë ndahem nga një burrë, mua më mbetet shtëpia e tij."
Kur shohim ish të dashurit e dikurshëm duke dështuar, është një kënaqësi e mrekullueshme."
"Një burrë i dashuruar është i pa përfunduar derisa të martohet. Pas martesës, ai mbaron!”

"Me dhëmbët e tretë, burrat kafshojnë më mirë."
"Miku më i mirë i një gruaje nuk është diamanti, por avokati i saj i shkurorëzimit."
"Unë nuk di asgjë lidhur me seksin, sepse tërë kohën isha e martuar."
"Jo të gjithë njerëzit që e mbajnë konferenca, kanë një dashnore. Disa kanë nga dy."
"Kur një burrë tërhiqet, ai tërhiqet vetëm. Një gruar tërhiqet prapa vetëm për të marrë hov më të mirë."

"Burrat e martuar janë si zjarret. Prej ati çasti kur nuk vështrohen, ata fiken. "
"Bluza i rrin një gruaja mirë, kur burrat nuk munden më të marrin frymë."
"Me ndonjë burrë kuptohet njeriu për mrekulli para dhe pas martesës, por aty ndërmjet nuk shkon disi."
"Nuk kam urryer asnjë burrë aq shumë, sa t'ia kthej edhe diamantin e tij."
"Një nga teoritë e mia është se burrat dashurojnë me sy, gratë dashurojnë me veshë; ato dashurojnë atë që dëgjojnë. "

"Edhe zoti merr mësime plotësuese. Shihet në korrigjimet që ka bërë tek gruaja në krahasim me burrin."
"Nuk ka kuptim të përlahesh me burra. Ata, ashtu ashtu, nuk kanë kurrë të drejtë."
"Një burrë e njeh mirë vetëm kur të jesh shkurorëzuar prej tij."
"Ju mund të më quani bërllok, por mos më quani kurrë plakë."
Dashuria në shikim të madh mund të lindë edhe me llogarinë bankare.”

"Burrat koprrac dhurojnë të kuq për buzë, sepse gradualisht ua marrin përsëri."
"Natyrisht se duhet pranuar burrat ashtu si janë, por nuk duhet lejuar të mbeten ashtu."
"Njerëzit, që nuk kanë asgjë të keqe, kanë vetëm një të metë. Ata nuk janë interesantë"
"Burrat janë fëmijë me pantallona të gjata dhe me një llogari bankare."

Nga gjermanishtja Lis Bukuroca
Gratë e këqija që merren me shumë thashetheme janë burrat!”

----------------------------------------


Libra nga Lis Bukuroca
Ata që jetojnë në Gjermani mund t'i porosisin disa libra edhe te thalia.de  ose në 340 libraritë e saj në Gjermani, Austri dhe Zvicër.  

Gjenden edhe te libraria më e madhe në SHBA  Barnes and nobles dhe mund të porositet, përveç online, në 630 libraritë e tyre.  Shikoni ju lutem se ku ju konvenon çmimi më tepër.

Kuptimi i jetës  te amazon *

Kuptimi  jetës te lulu **


Letër burrave (I )te amazon

Letër burrave (I) te lulu


Letër burrave (II) te amazon

Letër burrave (II) te lulu


Ngjyrat e dashurisë te amazon, roman vetëm për lexues të moshës madhore

Ngjyrat e dashurisë te lulu, roman vetëm për lexues të moshës madhore


Shtatë parimet e dashurisë

Hijedritat e jetës

Die Asylbewerber, komedi gjermanisht


* Te amazon tash e tutje mund të porositen edhe nga Australia.

** Te lulu mund të porositen nga 150 vende të botës. Shikoni çmimin se ku ju konvenon më shumë.





Keine Kommentare: