"Baba i mirë është ai, që nderon dhe dashuron nënën e fëmijëve të vet. Nëse nuk e bën, atë mungesë dashurie dhe respekti, ia kthejnë fëmijët nesër me shpërfillje e largim. E njëjta vlen edhe për dashurinë e nënës ndaj atit të fëmijëve. Jeto si të pëlqen jeta Ty, jo si iu pëlqen të tjerëve jeta jote! Ata kanë të veten, ti ke tënden! Guxo!" LB

14.02.2023

Mendime të famshme nga Voltaire

“Religjioni ekziston qyshkur dyfytyrëshi i parë takoi budallain e parë!”
“Unë e shpall me zë të lartë lirinë e mendimit dhe vdektë kush nuk mendon si unë."


"Një njeri është i lirë në momentin që dëshiron të jetë i lirë."

"Është më mirë të rrezikohet duke lënë të lirë një fajtor, sesa të dënohet një i pafajshëm"

"Është një besëtytni infantile e shpirtit njerëzor që virgjëria të konsiderohet një virtyt dhe jo një pengesë që ndan injorancën nga dija."


“Vendosa të jem i lumtur sepse është mirë për shëndetin tim.”

"Një klerik është ai që ndihet i zgjedhur për të jetuar pa punuar, në kurriz të mjeranëve, të cilët punojnë për bukën e gojës."


"Të vërtetat e religjionit nuk janë kuptuar kurrë më mirë, sa nga ata që kanë humbur aftësinë për të menduar."

“Na lejoni të lexojmë dhe të vallëzojmë - dy argëtime që nuk do të mund kurrë ta dëmtojnë botën.”


“Njerëzi janë të barabartë; jo lindja, por virtyti e bën dallimin.”

"Kafshët kanë këto përparësi ndaj njerëzve: nuk kanë teologë që i mësojnë, funeralet nuk u kushtojnë asgjë dhe askush nuk padit testamentet e tyre."


"Gjërat e mëdha janë shpesh më të lehta sesa mendohet."

“Toleranca nuk ka provokuar kurrë një luftë civile; mungesa e tolerancës ka mbuluar tokën me masakra.”

"Shtrigat pushuan së ekzistuari kur ne pushuam me djegien e tyre!”


Voltaire (Volter), pseudonim i François-Marie Arouet, u lind më 21 nëntor 1694 dhe vdiq më 30 maj 1778. Ishte filozof, dramaturg, historian, shkrimtar, poet, enciklopedist, shkrimtar i fabulave, novelist dhe eseist francez. Ai ishte një nga autorët më të lexuar dhe më me ndikim në epokën e iluminizmit. Në Francë shekulli i 18-të quhet edhe "Shekulli i Voltaire-it" (Le siècle de Voltaire).


Nga frëngjishtja Lis Bukuroca


**************************
Libra nga Lis Bukuroca

Ata që jetojnë në Gjermani mund t'i porosisin disa libra edhe te thalia.de  ose në 340 libraritë e saj në Gjermani, Austri dhe Zvicër.  

Gjenden edhe te libraria më e madhe në SHBA  Barnes and nobles dhe mund të porositet, përveç online, në 630 libraritë e tyre.  Shikoni ju lutem se ku ju konvenon çmimi më tepër.

Kuptimi i jetës  te amazon *

Kuptimi  jetës te lulu **


Letër burrave (I )te amazon

Letër burrave (I) te lulu


Letër burrave (II) te amazon

Letër burrave (II) te lulu


Ngjyrat e dashurisë te amazon, roman vetëm për lexues të moshës madhore

Ngjyrat e dashurisë te lulu, roman vetëm për lexues të moshës madhore


Shtatë parimet e dashurisë

Hijedritat e jetës

Die Asylbewerber, komedi gjermanisht


* Te amazon tash e tutje mund të porositen edhe nga Australia.

** Te lulu mund të porositen nga 150 vende të botës. Shikoni çmimin se ku ju konvenon më shumë.



Keine Kommentare: