06.07.2024

Ju flet Carl Guatv Jung (II)

Nuk më vjen keq për njerëzit që i kam humbur me kalimin e kohës, por më vjen keq për kohën që kam humbur me njerëz të caktuar, sepse njerëzit nuk më përkisnin mua, mirëpo vitet po.

Nëse një person nuk e kupton një person tjetër, ai mendon se ky i fundit është i çmendur.


Njeriu nuk ndriçohet duke përfytyruar figura të dritës, por duke u vetëdijesuar për errësirën.


Kuptimi i jetës sime është se jeta më bën një pyetje. Ose anasjelltas, unë vetë jam një pyetje për botën dhe duhet të jap përgjigjen time, përndryshe do të reduktohem në përgjigjen që do të më japë bota.


Ne kemi një hije brenda Nesh: një çun shumë të keq, shumë të varfër, të cilin duhet ta pranojmë.


Thjesht jam i bindur se një pjesë e Vetes apo Shpirtit të njeriut nuk i nënshtrohet ligjeve të hapësirës dhe kohës.


Vetmia është një burim shërimi për mua që e bën jetën time të vlefshme. Të folurit është shpesh një mundim për mua dhe kam nevojë për shumë ditë heshtje që të shërohem nga kotësia e fjalëve.


Asnjë libër shkollor nuk mund të mësojë psikologjinë; ajo mësohet nëpërmjet përvojës efektive. Në psikologji keni vetëm atë që keni përjetuar në realitet. Prandaj nuk mjafton të kuptuarit e thjeshtë intelektual, sepse mësohen vetëm termat dhe jo thelbi i brendshëm i ngjarjes në fjalë.


Takimi i dy personaliteteve është si kontakti midis dy substancave kimike; nëse ka ndonjë reaksion, të dy transformohen.


Ëndrra është teatri ku ëndërrimtari është në të njëjtën kohë edhe skena, aktori, sufleri, drejtuesi i skenës, menaxheri, autori, publiku dhe kritiku.


Dashuria është një koncept i shtrirë që shkon nga parajsa në ferr, duke bashkuar brenda vetes të mirën me të keqen, sublimen dhe të pafundmen.


Problemi i dashurisë është një nga vuajtjet e mëdha të njerëzimit dhe askush nuk duhet të ketë turp të paguajë çmimin e saj.


Çdo lloj varësie është e keqe, pavarësisht nëse lënda narkotike është alkooli, morfina apo idealizmi.


Kushdo që percepton hijen dhe dritën e tij në të njëjtën kohë e sheh veten nga dy anë dhe, në këtë mënyrë, arrin në qendër.


Aty ku mbretëron mençuria, nuk ka ndonjë konflikt midis mendimit dhe ndjenjës.


Çdo gjë që na pezmaton tek të tjerët mund të na çojë në të kuptuarit e vetvetes.


Asnjë pemë, thuhet, nuk mund të rritet në parajsë nëse rrënjët e saj nuk arrijnë në ferr.


Kur një njeri di më shumë se të tjerët, ai bëhet i vetmuar. Por vetmia nuk është domosdoshmërisht armiku i miqësisë, sepse askush nuk është më i ndjeshëm ndaj marrëdhënieve sesa vetmia dhe miqësia lulëzon vetëm kur një individ është i ndërgjegjshëm për individualitetin e tij dhe nuk identifikohet më me të tjerët.


....


Carl Gustav Jung (1875 - 1961) ishte një psikiatër, psikanalist dhe antropolog zviceran. Ai bashkëpunoi me Sigmund Frojdin, por u distancua prej tij pas mosmarrëveshjeve të ndryshme teorike. Teknika dhe teoria e tij, e derivimit psikoanalitik, quhet "psikologji analitike" ose "psikologji e thellësisë"; në të ai avancoi idetë e personaliteteve ekstroverte dhe introverte dhe fuqinë e të pandërgjegjshmes. 


Ai shkroi disa libra nö mes tjerash "Wandlungen und Symbole der Libido" (Libido, simbolet dhe transformimet), "Über die Psychologie des Unbewussten" (Psikologjia e të pavetëdijshmes) dhe "Psychologische Typen" ( Tipet psikologjike).


Nga gjermanishtja Lis Bukuroca

Keine Kommentare: